Thursday, September 11, 2008

aku aku dan aku

hye!!!!
wawa lagi ni.....
nak tulis lagi.....
xde pe nak tules....
tpi nak tules jugek....

huihuhu....

tdi exam pai n sejarah....

pai 1 susah gile!!!
xpenah susah cmni!!!!
bongok tol!!!
sket ati gile!!!!

sjarah bole la jwab...
objektif kan...

btw,,,kawan baek aku da 'baek' blek dgn aku...
dye da bole ckap dgn aku la....
wlau pon dye wat muke mase ckap dgn aku,,,,
its ok,,,asalkan dye ckap dgn aku....

lagipon....dye xleh idop tanpe aku,,,
aku sumber pendapatan dye....

ye la...slaloo kan aku yg bgi dye topap...

so,,,,

klau dye da xnak kwan dgn ku lagi.....
memang dye wat kesilapan yg paling besara la dlam idop dye!!!!

aku xkesah...dye aku xtau la kan...
klau dye da xnak baek dgn aku lagi...
xde la org nak topapkan dye lagi...
huhuhu=)

k la...

thts all 4 today...
nanti aku citer lagi pe pekembangan citer aku dgn 'kawan baek' aku ek...

=)

1 comment:

din said...

just dropping by and support u..please support me back..Please delete this comment after read it..Http://otaicyber.blogspot.com