Monday, September 1, 2008

kehiduan aku....

hye sumer....
its me again.....
sbnarnye xde pape nak citer,,,,
sesaje nak tules...
]xde keje kan katenye....
btw,,,taon ni aku nak spm...tpi cam slambe je....
wat xtau....huhuhu...
tpi tkot tu of course la ade kan.,...
penting gile tu.....
tentukan hala tuju idop ma....
dulu....
mase aku kecik2...
aku nak jadi peguam...
pasti bile da besau ni....
ade org yg tentukan hala tuju idop aku...
iaitu....
pakcik aku.....
ye la....
dier yg byar nanti sumer pembiayaan aku kat u.....
tpi xtau la btol ke x.,....
aku je yg anggap camtu....
dah tu,,,
dye nak aku jdi.....
1st=akauntan...
2nd=businesswoman....
tpi aku pon xtau nak jadi pe....
coz aku tgok la nanti resulat spm aku.....
klau elok,,,,bole la....
klau x,,,xtau la nak ckap pe....
kla....
smpai sini je arini....
bsok2 aku tulis lagi....
daa~~

No comments: